• Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru / Odstąpienie od umowy

Zgodnie z §12 Regulaminu sklepu Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy. W ciągu 14 dni kalendarzowych Konsument może zwrócić towar bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w §8 i §10 Regulaminu sklepu. 
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny oraz w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy, (pobierz plik)
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki odeślij do nas zakupiony towar wraz z podpisanym oświadczeniem na adres:

Świeczkowy zawrót głowy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Ks. Drzodka 31

42-660 Kalety

 

  1. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan odesłanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  2. Następnie skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować o decyzji zwrotu produktu. Jeśli nie będzie przeciwwskazań, co do przyjęcia zwrotu, maksymalnie w ciągu 7 dni zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli zwrot produktu został odrzucony ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania, produkt zostanie odesłany na wskazany adres zwrotny w ciągu 7 dni roboczych.





Dostawę realizujemy poprzez paczkomaty oraz kuriera firmy Inpost.

Zwroty prosimy przesyłać na adres: 

42-660 Kalety ul.Ks.Drozdka 31

Świeczkowy Zawrót Głowy Sp. z o.o.


Reklamację prosimy kierować na adres e-mail: biuro@swieczkowy.pl