- Śluby & Wesela
- Zapachy dla Domu
- Dla Dzieci
- Okazje
- Hurt - Kwiaciarnie
- Akcesoria & Dekoracje
- Wyprzedaże
- Oferta dla Firm
Pytania i odpowiedzi
Njczęściej zadawane pytania dotyczące sklepu swieczkowy.pl:1. Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?
Tak, jest dostępna możliwość odbioru osobistego. Realizując zamówienie wybierz opcję "Odbiór osobisty" w metodzie dostawy. Następnie, po otrzymaniu informacji o możliwości odbioru, zapraszamy pod adres ul. Ks. Drozdka 31, 42-660 Kalety.
2. Czy towar jest dostępny "od ręki"?
Zależy jaki produkt. Woski zapachowe dostępne są "od ręki" w naszym sklepie stacjonarnym, natomiast pozostały asortyment tj. dekoracje oraz pozostałe akcesoria są projektowane i wytwarzane w ciągu minimum 48 godzin.
3. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE (kliknij tutaj)
Informujemy, że zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta nie możn dokonywać zwrotów produktów personalizowanych.
4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od minimum 48 godzin. Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 72h w zależności od wyboru formy dostawy.
5. Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?
Przekazujemy numer telefonu firmie kurierskiej w celu kontaktu z klientem, ale kurier nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.
6. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne?
W wyjątkowych okolicznościach jest taka możliwość. Aby zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z podaniem: dokładnego adresu dostawy; ilości i rodzaju zamawianego towaru. Na tej podstawie zostanie do Państwa przesłana oferta najbardziej atrakcyjnej formy wysyłki.
7. Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty?
Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Fakturę wysyłamy w wiadomości e-mail do 7 dni po dokonaniu zakupu.
8. Mam problem z wykonaniem płatności.
Chętnie pomożemy! Skontaktuj się z nami w godzinach od 08:00 do 17:00.
9. Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?
W przypadku uszkodzonych przesyłek prosimy o ich odebranie oraz spisanie protokołu szkody wraz z kurierem (lub w razie odbierania paczki z paczkomatu, należy nacisnąć odpowiedni przycisk na ekranie).
Prosimy o udokumentowanie uszkodzeń za pomocą zdjęć. Wszystkie zdjęcia prosimy przesłać do nas wraz z protokołem szkody. Prosimy o co najmniej jedno zdjęcie paczki oraz jedno jej zawartości.
Protokół szkody można również spisać drogą elektroniczną za pomocą formularza (protokół powinien zostać spisany tego samego dnia co odbiór paczki):
InPost - https://inpost.pl/protokol (link)
DPD - https://protokol.dpd.com.pl/ (link)
Po spisaniu protokołu i zrobieniu zdjęć prosimy o jak najszybszy kontakt z obsługą naszego sklepu celem znalezienia rozwiązania problemu.
W zależności od sytuacji i potrzeb klienta będziemy mogli dosłać produkt, wymienić zawartość lub też zaproponować częściowy/całościowy zwrot środków za produkt.
Oznacza to, że przejmujemy za ciebie temat reklamacji w firmie kurierskiej oraz staramy się jak najszybciej rozwiązać problem z uszkodzeniem towaru.